luni, 21 iulie 2008

Mi-a venit randul



Se pare ca azi a venit randul sa scriu, despre propriul meu accident.
Eram la serviciu cu "Galbioara" si ma indreptam spre Spital (la propriu si la figurat) cand mi-a iesit brusc in fata un Renault Espace (van).
Nu a fost chip sa evit tamponarea si am intrat cu masina in ei .
Urmarea, ei s-au ales cu o portiera sparta (era din fibra de sticla) iar eu cu fata facuta praf (a masinii binenteles).
Fericit am fost pentru ca nu s-a lasat cu victime dar dezmagit de reactia "soferesei"daca pot sa o numesc asa,o gitanca in varsta, grasa si coltoasa care emana din plin un tupeu tipic etniei.
Dupa ce ma injurat ca la usa lor a inceput sa delireze si sa inventeze motive ,cum ca aveam viteza,cum ca eram incarcat cu greutate prea mare (lucruri care se bat cap in cap) cum ca de fapt am facut-o dinadins ,adica sa o lovesc ,si alte asemenea imbecilitati..
"Doamna" cu pricina este din Budesti are 14 ani de soferie zice fara nici-un fel de accident insa cand a fost intrebata de carnet a inceput sa dea din umeri si sa
zica ca il are suspendat ca de fapt il are da nu il are...cert este ca la final
vroia ca eu sa-i platesc si reparatia la masina :) de ce .. pentru ca asa vrea muschii ei..
Degeaba ia explicat dl Lupascu agentul de politie ca este vinovata si ca nici o lege din lumea asta nu ii va da dreptate ,ea a continuat sa balacareasca si sa incerce sa il intimideze pe agent.
Vreau sa multumesc pe aceasta cale domnului agent de politie Lupascu pentru modul profesional in care si-a facut datoria
Atasez in continuare o schita a locului in care sa produs accidentul.Sper sa atasez si niste poze..
Interesant de stiut cum a luat carnetul deoarece in final "doamna " s-a dovedit a fi nestiutore de carte...

0 comentarii:

 

blogger templates | Make Money Online