luni, 21 iulie 2008

Cum se mai cupleaza lumea?




Eram pe mess zilele trecute cu un amic de al meu si discutam o problema "cruciala", discutia devenind foarte interesanta.
Ne intrebam cum sa faci sa cunosti o tipa in vremurile noastre. Eu i-am spus, din auzite, de la tatal meu, ca pe vremuri nu ar fi fost asa greu, toti baietii erau aproape la fel, desigur ii diferentia fizicul, placut sau neplacut, si nu vedeai pustani in masini de 4 zerouri, si ca era o chestie mult mai interesanta atunci: ieseai la un ceai, la o plimbare, in parc etc. Parca era mai romantic si ma apuca o nostalgie ireala, si parca as vrea sa fi trait si eu in vremurile acelea.
Nush, parinitii nu prea ne dau amanunte din acele vremuri, si eu sunt foarte curios, poate vrea cineva sa posteze un comment si sa ne destainuie cum isi petreceau timpul liber.
Si revenind la discutia noastra el imi spune ca e practic aproape imposibil sa abordezi o fata pe strada, in tramvai, metrou etc. fiindca este o chestie foarte ciudata si fetelor cik nu le place asa... Si ii spun: Pai bine frate si sa zicem ca as avea o masina super tare atunci ce as face? M-as duce la un club de fite si mi-as parca masina chiar acolo in fata terasei si mi-as pune cheile pe masa sa fie cat mai la vedere? Dar din punctul meu de vedere e o chestie de foarte mare prost gust, si eu unul nu as face asa.
Dar hai sa trecem si in tabara fetelor, ele ce fac cand plac un baiat? Sa zicem ca e un coleg de facultate, de servici, sau nu mai stiu ce... Eu cred ca incearca prin mici semnale sa ii dea de inteles respectivului ca il place. Doar nu se duce la el si ii spune : "Ma esti simpatic! Hai la un suc!", In nici un caz!
Concluzia mea e ca daca nu exista o super atractie initiala, tot genul de cuplaje care se fac cu clasicul :"hai sa iesim la un suc", sunt o banalitate! Si nu cred ca dragostea este un sentiment care evolueaza ascendent, sedimentandu-se, din contra, este un sentiment care debuteaza exploziv si dupa scade din intensitate pana ajunge la un nivel constant de atasament ,de la nivelul acela se poate numi relatie. Restul, se poate numi, dupa mine, pur si simplu atractie si atasament, fara sa treaca prin faze incarcate cu sentimente halucinante.

0 comentarii:

 

blogger templates | Make Money Online