duminică, 20 iulie 2008

Unde plecam in concediu?



Probabil ca multi dintre voi sunteti preocupati cu serivicul , si ardeti de nerabdare sa plecati in concediu.
Dar eu imi pun o problema inainte sa plec in concediu si cred ca si voi vi-o puneti.
Unde sa te duci? La mare ? La munte ? In strainatate?
Prima varianta este foarte frumoasa, dar nu prea atractiva din punct de vedere financiar, e frumos litoralul nostru, dar lasa mult de dorit organizarea hotelurilor. La munte e fain, poti gasi pensiuni in locuri foarte frumoase, chiar in Predeal, la preturi oarecum accesibile ( 120 RON/noapte), ai un peisaj superb orinde te duci in Carpati, fie ca te duci in Apuseni fie ca te duci in Fagaras, si te poti relaxa cu prietenii la un gratar sau la o mica drumetie, slava Domnului avem multe drumuri de munte.
Sa te duci la mare? Aici o sa fiu putin subiectiv si o sa va spun parerea mea. Am fost acum 2 ani in Mamamia,in plin sezon, si desi am avut mari probleme cu gasirea cazarii si cu preturile care te dadeau pe spate, era sambata seara,
pe bulevardul principal de langa plaja, si am fost socat de numarul de oameni pe metru patrat de acolo. Practic nu aveai loc sa arunci un ac. Si mi-am pus intrebarea? De unde atata lume? De ce vine toata lumea spre Mamaia? Ce pot sa spun, cred ca e o moda, un trend, sa te duci in cea mai de fite statiune de pe litoral, mai ales ca vin
saptamanal dj renumitit, care mixeaza live, evenimente dupa care publicul romanesc se da in vant.
Dar eu ma intreb de ce preferam litoralul nostru, mai ales tineretul? Vad ca bulgarii si grecii ne intrec cu mult
in oferte si in raportul calitate-pret, dar sunt atrase numai familiile de aceste oferte, nu si grupurile
de pustani. Oare acolo lumea nu se distreaza si presteaza aceiasi DJ?
Litoralul nostru , dupa parerea mea, si nu o luati in nume de rau nu merita sa devine destinate pentru sejur..
Muntele in schimb cum am spus mai sus, e o destinatie frumoasa, dar uitati-va si la celelalte oferte care exista pe piata, si incercati sa vizitati si alte tari, deoarece exista super oferte la diverse agentii unde poti vedea
5-6 capitale straine...
Pe curand

2 comentarii:

sweet angel spunea...

si eu sunt de aceeasi parere cu tine, si eu as prefera litoralul din Grecia sau Turcia pentru ca sunt conditii mai bune si au oferte mai avantajoase, dar eu ma duc in litorarlul romandesc pentru prea am sponsorii pentru alte tarii, dar dak as avea pe cineva kre sa ma sponsorizeze cu siguranta m-as duce in Grecia, Turcia etc. Tine-o tot asa cu blogu tau... Succes in continuare!!

Isabella spunea...

Excitatia mea este BACK WITH THE GREAT AJUTORUL DR.JAMES IDEAL LOVE SPELL, sunt foarte incantat ca ruptura mea a fost restaurata, fostul meu sot a revenit dupa ce ma lasat pe mine si pe cei doi copii pentru o alta femeie. Am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR.JAMES pe net cum a ajutat mulți să-i aducă înapoi pe iubiți, așa că i-am contactat și pe el. mi-a spus ce este necesar pentru vraja si eu fac asa cum a spus, dupa doua zile de vraja, ex-sotia mea, ma sunat sa cer o iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, așa că a fost DR.JAMES care ma ajutat să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să vă spun o mare mulțumire pentru tine DR.JAMES pentru că nu m-am gândit niciodată că fostul meu soț se va întoarce la mine așa rapid cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acest om puternic pe care Dumnezeu îl folosește pentru a ajuta oamenii acum. Iată contactul lui: Trimiteți un e-mail la: (drjamestempleofsolution@outlook.com sau puteți apela / WhatsApp: +2348052523829).

 

blogger templates | Make Money Online