luni, 21 iulie 2008

METALLICA in concert la Bucuresti!




Spectacolul va avea loc pe 23 iulie, pe stadionul Cotroceni.
Mi se pare cel mai tare eveniment din vara asta si trebuie sa scriu despre el
Ma numar printre cei mai inflacarati fani, putin sub linia maniacismului, ai acestei formatii si tin minte ca atunci cand am auzit prima data Unforgiven II, am facut tot posibilul sa mai ascult melodia. Pe vremea aceea nu era net, si noroc ca aveam un video.. am pandit urmatorul clip, l-am inregistrat si tin minte
ca il ascultam de cand veneam de la scoala incontinuu.... Apoi nu pot sa va spun ce a urmat, formatia asta m-a facut sa ma atasez sufleteste de ei.
Nu stiti cine e metallica? E cum nu ati auzit de ei, sunt o trupa din america, canta trash metal si au fost intotdeauna, de la primul lor album, peste multe alte formatii. Fade to black, parerea mea, este un bibelou de piesa si orice rocker trebuie sa o aiba acolo in stash-u lui de muzica si o asculte din cand in cand... e superba..
Nush cati din voi sunt impatimiti cu acest gen de hard rock, dar pentru cunoscatori Metallica e Metallica si va ramane metallica intotdeauna.

0 comentarii:

 

blogger templates | Make Money Online