joi, 10 iulie 2008

Best Fest!




Dragi cititori, in sfarsit pot sa ma laud si eu in stanga si in dreapta ca am avut parte de o de muzica buna si de o atmosfera exceptionala.
Am avut norocul sa ajung la Best pe 5 iulie, si am fost super incantat. O sa fac o paralela cu Coke Live de anul, trecut, care , numai gandindu-te la Brandul Coca Cola trebuia sa iasa un show de zile mari. Dar... nu a fost de loc asa, organizarea a fost foarte proasta, daca va vine sa credeti nu se gasea apa potabila, nu aveai nici macar cum sa te speli pe maini dupa ce ieseai de la toaleta... incredibil... Plus ca s-au pus in vanzare numai coca cola si bere, si colac peste pupaza nu aveai voie sa intri in locatie cu brichete... iti puneau ei la dispozitie niste chibrite, care, normal, se epuizau imediat si se ajungeau la faze de genul "Frate ai si tu un foc, ca astia ne-au luat brichetele".
Ce minte mai au si unii! Oare credeau ca publicul va arunca cu brichetele in artistii de pe scena??
Caldura a fost insuportabila, nu existau umbrele, a fost un mare fiasco si toata lumea stie asta... Pacat de numele Coca-Cola..
Dar hai sa lasam nervii si supararile si sa revin la Best fest. Imi pare rau ca nu am ajuns la toate cele trei zile si ca nu pot sa va dau mai multe detalii dar sambata a fost demential.
De nerabdare am ajuns pe la ora 14.00 cand trupele inca isi acordau chitarile si isi probau microfoanele... Am fost fascinat de preturi , 3 Ron un pahar de Heinenken de 0.3 L, deci domne cu 500 de mii de faceai pulbere... :)
Trupele au fost chiar tari, au fost niste romanasi de-ai nostri la inceput, The Mood, se numeau. M-au impresionat, la inceput am crezut ca am gresit scena ,solistul avea o voce asa tare si foarte pitigaiata, au fost tari. Respectele mele.
Trebuie mentionati Hot Stewards, o trupa din Olanda, care au cantat coveruri punk-rock ale unor artisti super celebrii : Madona, Wham sau Paula Abdul, intr-un stil cat se poate de cool si de "dansabil". Sunt genul de trupa care fac show si nu poti sa nu sari pe melodiile lor.
Dar cel mai shocat am fost cand Manic Street Preachears au cantat coverul Umbrella a lui Rihana. Nu stiam cum sa imi impart parerile, imi placea cum suna dar nu imi placea ideea, trupa ca ei, cover ca ala... nu prea se leaga.. in fine.. si ei au fost o super prezenta care au starnit fiori in randul publicului,
Si termin cu Kaiser Chefs si cu "I predict a Riot al lor!" Tot respectul meu... a fost un super festival, organizarea a fost buna, preturile au fost bune... Va recomand tuturor sa veniti la anul , fie ca sunteti din provincie , fie din Buc.. Don't miss it! Astept cu nerabdare sa vad daca vine System of a Down in Romania, ar fi cel mai tare show posibil pt mine, nu credeti ca ar merita sa vina ?
Yours Trully , Jora Andrei...

0 comentarii:

 

blogger templates | Make Money Online