sâmbătă, 12 iulie 2008

Mike si pumnul lui de fier!

Sper ca nu v-a domolit caldura cum m-a domolit pe mine si ca aveti aer conditionat la masina.. Ce sa faci in weekendul
asta? Niste prieteni s-au dus la Water Park, care consider ca e un loc interesant unde te poti distra calumea desi
nu se compara cu Disney Land-urile de afara, dar e un inceput pentru Romania.
Si cum azi am stat prin casa si am avut timp de pierdut am dat peste un clip pe you tube care mi-a atras foarte mult atentia si m-a facut as imi amintesc de un meci al respectivului pugilist.
E vorba de "Iron" Mike Tyson, poreclit si "The baddest man on the planet" si respectivul meci s-a terminat in 12 secunde.
Pentru meciul acela m-a pregatisem foarte mult deoarece a trebuit sa ma lupt cu somnul ca a fost la 2.00 AM , sau paca mi-am pus ceasul sa sune.. in fine deschid televizorul, simteam cum imi tremura picioarele de nerabdare, incepe meciul, si dupa doua trei schimburi de lovituri KO.. incredibil, mi-a placut mult faza, dar parca ma asteptam la un meci mai competitiv, dar oricum meciul m-a facut sa il respect si mai mult pe Mike!
Desi a avut niste probleme cu legea se zvoneste ca arestarea lui a fost o inscenare si s-a vrut ca sa fie scos din "joc", dar astea sunt teorii si prefer sa nu imi dau cu parerea.
Clipul e demential , uitati-va si mai postati si voi commenturi ca nu va mananca nimeni. Respect Myke!

0 comentarii:

 

blogger templates | Make Money Online