luni, 7 iulie 2008

Sunt pur si simplu scarbit si nu imi ajung cuvintele sa exprim tot ce ma dezgusta

Primul meu post , sper sa va placa. In momentul de fata sunt invaluit un pic intr-o ceata de tristete si starea mea se va ivii pe parcurs ce veti citi.
Sunt un orasean ca si voi, un baiat normal, si imi place mereu sa fac cate o chestie noua si mai ales, cu un spirit critic , sa comentez ce vad in jurul meu in societate , ce nu imi convine si poate nici multora nu le convine.
Imi imaginez si incerc sa va explica un fel de revelatie pe care am avut-o, ci anume:
"Cand te afli in clipele grele cand viata nu mai are nimic sa iti ofere nici sa iti ia,
cand simti ca nu gasesti o cale sa razbati, incearca sa nu lasi capul jos si sa te gandesti si
la cei din jurul tau. S-ar putea sa iti dai sema ca ai neglijat unele persoane, poate involuntar,
si ai fost o persoana egoista. E mult pana iti dai seama de faptul asta, si eu ma gandesc ca si
altii au nevoie de mine si incerc de cate ori am posibilitatea sa fac pe cineva sa se simta bine.
Alturismul ne face sa uitam de noi si ne umple sufletul cu sentimente infloritoare. Deci fi vesel
! viata e frumoasa"
E cam asta e revelatia mea, suna putin bisericeasca , dar are un gram de onestie in ea, oameni buni, fac o paranteza si ma leg de rromi, desi nu sunt xenofob. Oricine dintre noi a observat cat de uniti sunt ei si cat de dispusi sunt sa se sacrifice pentru comunitatea lor. Am trait in preajma lor si am avut ocazia sa analizez fenomenul.
Noi de ce nu am putea fi asa ? Noi de ce sa nu fim uniti. Din contra noi tindem sa fim egoisti si competitivi, spre dezavantajul nostru. Ar trebuii intelesi si ei(rromi), sunt marginalizati si totusi nu sunt o prezenta prea placuta, ceea ce vreau eu sa subliniez e ca ar trebui sa fim mai uniti atat la nivel de colectivitate cat si la nivel global. Pot spune cu inima pe mana ca generatia dupa 80 ar stramba din nas si ar arunca o privire batjocoritoare oricui s-ar lega de faptul ca patriotismul pentru ei a devenit un anti-patriotism si toate mintiile stralucite pleaca "afara" pentru un trai mai bun, ceea ce nu prea ne convine. In loc sa ridicam nivelul de trai si sa ne gandim la tara noastra, lasam pe altii mai batrani(politicieni) sa joace cartile.
Oare de nu avem revolutia in sange cum o au popoarele latine si asiatice. Observati si voi de cate ori ies in strada si fac revolte cand nu le convine ceva din sistemul lor. Suntem un neam de asupriti, am fost dintotdeauna, si poate libertatea pe care am avut-o a fost mai mult o "lesa". Trebuie sa recunoastem, au fost romanii, au fost turcii si au fost
austro-ungarii care ne-au jucat pe degete.
Oare nu vine si vremea noastra sa ne ridicam pe plan national , si sa nu mai exportam cazuri individuale, aici ma refer la faptul ca multi romani au ajuns in locuri bune( Sillicon Valley, etc) si sa fim un popor mandru si o generatie care sa faca o schimbare in sistem.
As avea multe sa va povestesc si ma macina destule probleme dar timpul ma apasa.
Concluzia mea: haide sa fim mai uniti si sa incercam sa ne respectam ca fratii si sa nu mai dam dovada de taranisme.
The end , for now
Yours trully, Jora Andrei

0 comentarii:

 

blogger templates | Make Money Online