sâmbătă, 26 iulie 2008

PCfun nu mai are haz


Acu aproximativ o saptamana am fost rugat de catre un prieten sa-i fac comanda de un sistem complet (computer,monitor,sistem sunet 5.1 etc).
Zis si facut .Lansez comanda (pe numele prietenului),si a doua zi dand dovada de o promtitudine extraordinara cei de la PCfun il suna pe amicul sa-i spuna ca computerul ales de mine nu mai este pe stoc si daca vrea la schimb la acelasi pret un dual core cu aceleasi capabililtati.A ramas sa sune iar .Amicul ma suna ,intreba daca poa' sa bata palma cu cei de la PCfun ,ii zic ca da si trecem pe standby.In sfarsit vine marfa instalam So-ul si sa conectam boxele ..la ce..?Pentru ca asa stiu matematica cei de la Pcfun, 5+1 dupa ei da 1.Ca de fapt placa de sunet nu are iesire pentru sistemul de boxe 5+1 , si in consecinta cativa sateliti stau si someaza asteptand ziua cand cei de la Pcfun vor catadicsi sa rezolve problema.
Am trimis un mail ca sa vedem daca se poate rezolva si da ..problema este in atentia lor si vor cauta o metoda de rezolvare..pana atunci cei de la NASA, vor rezolva problema vitezei luminice ,porcul va zbura iar eu voi avea salariu de 1000 de euroi.
Inca astept domnilor de la Pcfun rezolvarea problemei.

3 comentarii:

Catalin spunea...

Situatia ar fi rezolvata in mod si gur de Fetitele Powerpuff!

Anonim spunea...

sau de un drum la ei la sediu, te certi putin cu ei, si se rezolva in 2 secunde si trei miscari. si daca nu se rezolva nici asa, iei o camera ascunsa le filmezi reactiile facem putina publicitate filmuletului, si ia sa vezi ce amabili o sa fie pe urma. iti vor da si cadouri.

Isabella spunea...

Excitatia mea este BACK WITH THE GREAT AJUTORUL DR.JAMES IDEAL LOVE SPELL, sunt foarte incantat ca ruptura mea a fost restaurata, fostul meu sot a revenit dupa ce ma lasat pe mine si pe cei doi copii pentru o alta femeie. Am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR.JAMES pe net cum a ajutat mulți să-i aducă înapoi pe iubiți, așa că i-am contactat și pe el. mi-a spus ce este necesar pentru vraja si eu fac asa cum a spus, dupa doua zile de vraja, ex-sotia mea, ma sunat sa cer o iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, așa că a fost DR.JAMES care ma ajutat să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să vă spun o mare mulțumire pentru tine DR.JAMES pentru că nu m-am gândit niciodată că fostul meu soț se va întoarce la mine așa rapid cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acest om puternic pe care Dumnezeu îl folosește pentru a ajuta oamenii acum. Iată contactul lui: Trimiteți un e-mail la: (drjamestempleofsolution@outlook.com sau puteți apela / WhatsApp: +2348052523829).

 

blogger templates | Make Money Online