vineri, 25 iulie 2008

Nu va mai saturati..?

Iata o stire soc apropo de modul cum stiu unele magazine sa-si vanda marfa...
Inspectorii ANPC au descoperit că la hypermarketul Real Bucureşti se afla expus la vânzare produsul Almette Yogurt, având declarat "Preţ Special 4,09 lei". Cu toate acestea, conform fişelor de recepţie verificate cu ocazia controlului s-a constatat că preţul anterior al produsului a fost de 3,99 lei, adică mai mic decât preţul special.
Kaufland Satu Mare comercializa preparate din carne grupate în pachete de câte patru, trei şi două batoane, care aveau aplicate banderole înscrise sub forma "patru la preţ de trei" sau "trei la preţ de două", fără a fi expus la comercializare şi produsul individual, astfel încât, consumatorul să poată cumpara preţul şi oferta comerciantului. Din calculul efectuat nu reieşea gratuitatea produsului oferit.
La Hypermarketul Real Bucureşti erau pachete promoţionale cu produsele "salată de icre cu măsline", având aplicate banderole cu inscripţia "patru la preţ de trei", "plăteşti doar trei, primeşti patru". În urma calculului efectuat a rezultat că prin cumpărarea pachetelor promoţionale consumatorii plăteau mai mult decât dacă ar fi cumpărat produsele individuale.
Inspectorii ANPC au dat luna aceasta amenzi de aproape 500.000 de lei şi au oprit de la vânzare aproximativ 1.400 de kilograme de alimente, care erau improprii consumului. Au fost controlaţi 195 de operatori economici şi au fost verificate 146.600 kg de alimente.
Stire preluata de pe http://www.realitatea.net/
 

blogger templates | Make Money Online