miercuri, 23 iulie 2008

Maneaua pe sosea

Pe siteul unui coleg de breasla a aparut un articol destul
de virulent la adresa inconstientei de care dau dovada unii soferi .
Sunt ferm convins ca Razvan are motive sa fie suparat deoarece aprope
zi de zi intalnim in trafic tot felul de maimutoi care mai de care mai
inconstienti si care pericliteaza intr-o maniera deosebit de periculoasa vietile celorlalti participanti la trafic.
Dupa sirul de accidente in care au murit atatia tineri ,toata lumea se intreba
ce este de facut in privinta asta.
Domnilor ,cred ca in primul rand trebuie umblat la mentalitate si cum la noi
mentalitatea semana leit cu textul maneleleor pe care marea majoritate le asculta ,atunci nu trebuie sa ne mai miram de ceea ce sa intampla pe sosele si nu numai..
Asa ca atata vreme cat civilizatia romaneasca nu-si va depasi starea de
manelist perpetuu ,nimic bun nu se va intampla in acesta tara.

3 comentarii:

Catalin spunea...

Da mare dreptate ai.Eu de ex .dorm vara cu geamul deschis si toata noaptea se fac curse de masini si motociclete pe Oltenita-Bucuresti,mai ales de cind au aparut Ferrari si Lamborghini in oras.Nu mai spun de cei care trec cu muzica data la maxim in masina(manele desigur).Eu de ex. nu pot conduce daca merge radioul in masina la volum minim.,ma deranjeaza.

Isabella spunea...

Excitatia mea este BACK WITH THE GREAT AJUTORUL DR.JAMES IDEAL LOVE SPELL, sunt foarte incantat ca ruptura mea a fost restaurata, fostul meu sot a revenit dupa ce ma lasat pe mine si pe cei doi copii pentru o alta femeie. Am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR.JAMES pe net cum a ajutat mulți să-i aducă înapoi pe iubiți, așa că i-am contactat și pe el. mi-a spus ce este necesar pentru vraja si eu fac asa cum a spus, dupa doua zile de vraja, ex-sotia mea, ma sunat sa cer o iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, așa că a fost DR.JAMES care ma ajutat să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să vă spun o mare mulțumire pentru tine DR.JAMES pentru că nu m-am gândit niciodată că fostul meu soț se va întoarce la mine așa rapid cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acest om puternic pe care Dumnezeu îl folosește pentru a ajuta oamenii acum. Iată contactul lui: Trimiteți un e-mail la: (drjamestempleofsolution@outlook.com sau puteți apela / WhatsApp: +2348052523829).

elizabeth james spunea...

Salut baieti! Numele meu este elizabeth james sunt de la Prinț Am pierdut soțul meu cu o altă femeie, după 4 ani de căsătorie. Am avut o căsătorie minunată, dar a început o relație cu un coleg de muncă care a urmărit după el. El locuiește aproape de munca sa și a refuzat să vorbească cu mine sau să vină acasă. Am fost atât de devastat și mi-a fost greu să fac față. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. Când navighez pe internet într-o zi, am dat peste un comentariu de mary care sugera că Dr. JAJA a ajutat-o ​​să-și rezolve problemele conjugale, să restabilească relațiile rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-i încerc. L-am contactat și el a făcut o vrajă pentru mine.48 ore mai târziu, soțul meu a venit la mine și mi-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și i-a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea trăim din nou fericiți împreună. Toate mulțumesc dr. JAJA. Dacă aveți nevoie de o casetă de vrăji care poate arunca o vrajă care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Îți ofer 100% garanție că te va ajuta. Adresa lui de email jajaspellcasterstemple1@gmail.com sau adăugați-l pe whatsApp +79269935321 Mulțumesc Dr.JAJA.

 

blogger templates | Make Money Online