sâmbătă, 26 iulie 2008

Credinta sau nu?



Sunt vremuri cand te intrebi cu adevarat de exista Dumnezeu si cauti sa afli daca exista oare cineva care iti poate veghea viata si care sa te scoata din necazuri. Problema nu ar fi sa gasim un Dumnezeu cred ca problema ar fi sa credem in el, deoarece credinta da speranta, si speranta la randul ei ajuta.
Ateii, cei auto-intitulati, neaga orice existenta divina, fara nici un argument decat acele ca Divinitatea nu se infatiseaza omului, ca prezenta ei nu poate fi dovedita, dar sunt inconstienti de beneficiile credintei.
Sufletul descarcat de catuse, dupa ce se spovedeste, devine ca cerul dupa o mare furtuna, debarasndu-se de nebuloasele prin fulgere de adevar si de dare de seama, omul apoi, dupa ce a intrat in salasul Domnului in genunchi, iese descarcat de toate ghearele care ii erau inclestate in spate.
Speranta moare ultima se stie, dar credinta? Credinta poate sa existe si poate sa nu existe,desigur. Dar cand exista se impleteste in asa fel cu speranta incat devin semnalul trimis din ceruri ca sa ne ghideze in directia care ne va ajuta.

4 comentarii:

Catalin spunea...

Da mai e o varianta: omul crede in dzeu din nevoia de a crede in ceva.

andrei_jora spunea...

categoric

Isabella spunea...

Excitatia mea este BACK WITH THE GREAT AJUTORUL DR.JAMES IDEAL LOVE SPELL, sunt foarte incantat ca ruptura mea a fost restaurata, fostul meu sot a revenit dupa ce ma lasat pe mine si pe cei doi copii pentru o alta femeie. Am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR.JAMES pe net cum a ajutat mulți să-i aducă înapoi pe iubiți, așa că i-am contactat și pe el. mi-a spus ce este necesar pentru vraja si eu fac asa cum a spus, dupa doua zile de vraja, ex-sotia mea, ma sunat sa cer o iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, așa că a fost DR.JAMES care ma ajutat să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să vă spun o mare mulțumire pentru tine DR.JAMES pentru că nu m-am gândit niciodată că fostul meu soț se va întoarce la mine așa rapid cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acest om puternic pe care Dumnezeu îl folosește pentru a ajuta oamenii acum. Iată contactul lui: Trimiteți un e-mail la: (drjamestempleofsolution@outlook.com sau puteți apela / WhatsApp: +2348052523829).

elizabeth james spunea...

Salut baieti! Numele meu este elizabeth james sunt de la Prinț Am pierdut soțul meu cu o altă femeie, după 4 ani de căsătorie. Am avut o căsătorie minunată, dar a început o relație cu un coleg de muncă care a urmărit după el. El locuiește aproape de munca sa și a refuzat să vorbească cu mine sau să vină acasă. Am fost atât de devastat și mi-a fost greu să fac față. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. Când navighez pe internet într-o zi, am dat peste un comentariu de mary care sugera că Dr. JAJA a ajutat-o ​​să-și rezolve problemele conjugale, să restabilească relațiile rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-i încerc. L-am contactat și el a făcut o vrajă pentru mine.48 ore mai târziu, soțul meu a venit la mine și mi-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și i-a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea trăim din nou fericiți împreună. Toate mulțumesc dr. JAJA. Dacă aveți nevoie de o casetă de vrăji care poate arunca o vrajă care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Îți ofer 100% garanție că te va ajuta. Adresa lui de email jajaspellcasterstemple1@gmail.com sau adăugați-l pe whatsApp +79269935321 Mulțumesc Dr.JAJA.

 

blogger templates | Make Money Online