marți, 8 iulie 2008

Cum poti sa nu te iei cu mana de cap?

Bucurestiul devine din ce in ce mai plin vara, si teperatura de abea te face sa iesi din casa. Dar exista un catch la mijloc. Ati observat explozia de fustite si bluzite cat mai decoltate pe care le poarta tipele anul asta? Pe mine unul ma oftica, si ma gandesc ce s-ar intampla daca si noi barbatii am umbla bronzati tot timpul, cu maieuri mulate, etc. Vrei si tu ca tot omul sa te duci la munca , sa faci un drum da nu poti sa nu remarci cate o pipita care sa iti ia ochii si sa iti framante cateva ganduri pervese in imaginatie. Incerc sa ma obisnuiesc cu fenomenul asta de ceva timp, si imi este cam greu, hormonii sunt decisi sa imi dea lovitura de gratie... Nu vreau sa fiu absurd sa rog domnisoarele sa nu mai isi etaleze ce mama lor le-a dat mai bun , de ce asface asta, e un spectacol sa le privesti. Dar parca era un cantec: "Look but don't Touch!". Ar fi absurd sa nu le privim cum isi desfasoara formele:)) Azi in metrou am vazut o tipa, care era imbracata mai degraba intr-o rochita de plaja decat de oras, o rochie galbena, spatele gol, se vedea sutienul, parerea mea era ca era o tinuta de plaja... oare cine le invata pe tipele asteasa se imbrace? Heh, nici nu vreau sa ma gandesc ce e in momentul de fata in Mamaia si ce etalare de sani care mai de care mai apetisanti sunt acolo. Vai si amar de noi baietii.

Yours Truly, Jora Andrei

0 comentarii:

 

blogger templates | Make Money Online