marți, 15 iulie 2008

Constatare


De multe ori privesc in neant si-mi trec prin cap multime de ganduri.
De multe ori am stat si m-am intrebat de unde venim unde ne ducem,ce rost are viata noastra pe acest pamant si inevitabil ajung la intrebarea intrebarilor de cine suntem creati..?
Indubitabil ateii vor raspunde Natura,Universul de aici venim ...crestinii ,si nu numai, au gasit raspunsul si nu mai au nici o indoiala, DUMNEZEU este creatorul la toate cele ce ne-nconjoara.
Si sa incepem.
Cum de randunica STIE sa amestece paie cu namol adunat de aiurea si sa-si faca o casa.
De unde stie sa se mai intorca fix acolo .
De ce gravidele dupa nastere incep sa linga intuitiv peretii(unele nu toate).
Cum naiba vede liliacul ultrasunetele in creier si cand le-a folosit prima data (a incepu intai sa fluiere ori cum?)
De ce florile au nevoie de insecte si le momesc cu mirosuri si dulciuri(de unde stiu ele treaba asta?)
Cum de toate materialele,carburantii si tot ceea ce ia trebuit omenirii pentru dezvoltare se gaseste fix in cantitatile necesare acesteia?(carbune,fier,petrol)
De ce ploua si de ce plantele folosesc apa si nu altceva?
De ce Terra este atat de bine asezata langa Soare nici ca sa se arda nici ca sa inghete?
De ce toate descoperirile au o logica a lor (de exemplu electronica fara sa se fi stiut de germaniu ori siliciu nu avea sa apara ori avea sa apara tarziu)
De ce nu avem 6,12 maini si picioare pe masura pentru ca in natura exista (vezi miriapozii)
E ca sa nu ma mai intind astea toate crede-ti voi ca sunt intamplatoare?
Crede-ti voi ca liliacul a invatat in 2 milioane de ani sa faca radiolocatie(de ce nu au murit de foame pana atunci)
Oare florile au organizat o "brainstorming" ca sa gaseasca metode de a atrage albinele?
Nu cred asta .Eu cred in EL.
Voi?

6 comentarii:

Catalin spunea...

Da , poate sa fie intimplator totul sau sa ne luam dupa studiile unor mari matematicieni contemporani care prin calculele lor spun ca nimic nu este intimplator: teoria haos si ordine nu este intimplatoare de altfel se completeaza perfect cu teoria cauza si efect.Sint un adept al teoriei darwiniste in ceea ce priveste viata pe Terra.Se pare ca marea majoritate a vietuitoarelor pamintene au avut nevoie de 4 elemente pt a putea fi create si pt a supravietui:aer, apa, foc(lumina,plasma lumina solara), pamint.Elemente primordiale si neaparat necesare pt a sustine viata pe pamint in forma ei actuala dar si trecuta(sa nu uitam ca milioane de specii din biosfera au disparut de-a lungul mileniilor.Dar citeodata ma intreb daca nu este interventia cuiva la mijloc. Recent studii arheologice scoate la lumina o teorie cum ca omul contemporan ar fi existat pe terra in paralel cu omul de neandertal sau omul cavernelor cum i se mai spune, si ca ADN-ul celor 2 specii difereau ca de la cimpanzeu la om. Aici trebuie sa fac o paralela cu biblia care dupa mine si multi oameni de stiinta ar fi o carte stiintifica daca e citita sau tradusa din limbajul arhaic de acum 2 milenii in limbajul actual al omenirii. Se pare ca omul a fost creat prin inginerie genetica de catre o specie humanoida identic noua:si d zeu la facut pe om dupa chipul si asemanarea sa. Nu este exclus ca materie prima sa fi fost omul de neandertal dat fiind ca avem 90% adn comun. Mai este un verset prin biblie ce spune si fii lui d-zeu cind au vazut cit de frumoase erau fiicele oamenilor s-au impreunat cu ele, d-zeu vazind asta a omrit pe fii sai cit si copiii acestora. S-ar parea ca oamenii au coexistat ceva vreme cu acea specie ce ne-a dat noua viata.Sa nu uitam rasele de uriasi specificati in biblie 2,20m si al caror schelete s-au gasit pe pamint in diverse tari cit si in Romania)intorsura intorsura buzaului).Sa nu uitam de Sodoma si Gomora cind Dzeu a distrus acea zona din cauza homosexualitatii si curviei,distrugere descrisa cu lux de amanunte si tradusa in limbajul modern ar fi fost o explozie nucleara, cum de altfel si in ziua de azi terenul din acea zona undeva prin Irak este radioactiv.Concluzia mea este ca exista mai multi Dzei, cel atotputernic ce guverneaza universul si care nu are neaparat o infatisare si acei zei (extraterestrii sau fii universului,care ne-au creat pe noi, cit si tot ecosistemul planetar. Poate par ridicol spunind acestea dar sa nu uitam civilizatiile maya, inca, olmecii egiptul antic in care se specifica carele de foc, acestea fiind de altfel navele cu care se deplasau acei zei,sculpturile in piatra a acelor vremuri descriu asronauti, desene in pesteri etc.Mai nou am auzit o stire cum ca la Vatican s-ar afla inca 9 biblii tinute secrete,noua nefiind accesibila decit una.Se mai spune ca daca erau respectate cu strictete anumite legi din aceste 10 biblii de altfel carti de stiinta eram cu ceva sute de ani mai evoluati.In concluzie daca nu ne autodistrugem, n-avem decit sa evoluam si sa colonizam alte planete din galaxie sau alte galaxii devenind astfel zei precum creatorii nostrii.

andrei_jora spunea...

Da sunt de acord ca exista prea multe coincidente in lumea materiala dar cred ca asta nu dovedeste existenta unei divinitati si imi sustin parerea prin argumentul ca elementele chimice care formeaza toate sctructurile organice si anorganice, au evoluat in materie vie si nevie nu coordonate de ceva din afara, ci pur intamplator, datorita schimbului de informatie dintre ele si datoria faptului ca au reusit sa existe niste compatibilitati la nivel organic ele au reusit sa evolueze in stadii superioare, din ce in ce mai evoluate, ajungandu-se pana la materie vie. Al doilea argument in defvoare existentei lui Dumnezeu este ca daca ne-ar fi creat, el ar fi lasat omului posibilitatea sa faca ce vrea cu viata lui, cu destinul lui, mai mult, acest creator nici macar nu s-ar amesteca in vreun fel in randuielile omenesti. Ceea ce ma face sa ma intreb ce fel de entitate ar creea o alta rasa si ar privii evolutia acesteia? Daca, suntem copiii lui si ne iubeste ar trebui sa isi arate existenta, sunt ferm convins ca nu exista Dumnezeu, decat ca exista posibilitatea ca in univers sa vietuiasca fiinte rationale care au ajuns la un nivel de dezvoltare tehnologic inimaginabil superior noua si poate aceste fiinte ar fi in stare sa creeze o alta rasa. Poate suntem un experiment? Deci eu cred ca toata existenta de pe pamant la forma evoluata la care exista a ajuns aici din cauza evolutiei si din cauza haosului, din care a iesit ordine.

dreher spunea...

Deci ...nu am zis ca ,cred in Dumnezeu ca si o zeitate(neaparat) dar este ceva ce intrece orice incercare a noastra de a-L cuantifica ,masura,simti.
Si nimic din ceea ce exista langa noi si in no nu ar fi putut exista fara el.Ca suntem urmasi de extraterestri,experimente mai putin reusite, asta a nu inseamna ca ceea ce suntem se datoreaza a nus ce proces de selectie .Imagineaza-ti o cuva imensa in care sa intre mii de miliarde de piese de masina de tocat si cuva asta sa se roteasca ...crezi ca se va asambla o masina de tocat numai asa din intamplare ....nu cred.

andrei_jora spunea...

Dap , nu poti sa sti in miliarde si miliarde de ani de cand exista universul e posibil sa se fi creat o ordine in haos,.. nush sunt probleme care depasesc stiinta de azi, si poate analogia ta are un gram de adevara, poate a intervenit o forta straina... nu se poate sti...

Isabella spunea...

Excitatia mea este BACK WITH THE GREAT AJUTORUL DR.JAMES IDEAL LOVE SPELL, sunt foarte incantat ca ruptura mea a fost restaurata, fostul meu sot a revenit dupa ce ma lasat pe mine si pe cei doi copii pentru o alta femeie. Am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR.JAMES pe net cum a ajutat mulți să-i aducă înapoi pe iubiți, așa că i-am contactat și pe el. mi-a spus ce este necesar pentru vraja si eu fac asa cum a spus, dupa doua zile de vraja, ex-sotia mea, ma sunat sa cer o iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, așa că a fost DR.JAMES care ma ajutat să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să vă spun o mare mulțumire pentru tine DR.JAMES pentru că nu m-am gândit niciodată că fostul meu soț se va întoarce la mine așa rapid cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acest om puternic pe care Dumnezeu îl folosește pentru a ajuta oamenii acum. Iată contactul lui: Trimiteți un e-mail la: (drjamestempleofsolution@outlook.com sau puteți apela / WhatsApp: +2348052523829).

Isabella spunea...

Excitatia mea este BACK WITH THE GREAT AJUTORUL DR.JAMES IDEAL LOVE SPELL, sunt foarte incantat ca ruptura mea a fost restaurata, fostul meu sot a revenit dupa ce ma lasat pe mine si pe cei doi copii pentru o alta femeie. Am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe DR.JAMES pe net cum a ajutat mulți să-i aducă înapoi pe iubiți, așa că i-am contactat și pe el. mi-a spus ce este necesar pentru vraja si eu fac asa cum a spus, dupa doua zile de vraja, ex-sotia mea, ma sunat sa cer o iertare ca vrea sa se intoarca acasa. A fost ca un vis, așa că a fost DR.JAMES care ma ajutat să-mi aduc soțul înapoi .. încă o dată vreau să vă spun o mare mulțumire pentru tine DR.JAMES pentru că nu m-am gândit niciodată că fostul meu soț se va întoarce la mine așa rapid cu vraja ta. Ești cel mai bun și cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acest om puternic pe care Dumnezeu îl folosește pentru a ajuta oamenii acum. Iată contactul lui: Trimiteți un e-mail la: (drjamestempleofsolution@outlook.com sau puteți apela / WhatsApp: +2348052523829).

 

blogger templates | Make Money Online