sâmbătă, 21 iunie 2008

Prostie fara limita

Deoarece se face multa valva pe tema "Zoso's" blog am intrat si eu azi sa vad ce anume face acest site atat de interesant.NU comentez continutul deoarece cred ca miile de vizitatori ale acestui site spun mai mult decat as spune eu in cateva cuvinte,dar iata un ceva care pe mine ma pune pe ganduri chiar aici.
Zoso arunca momeala si comentariile nu intarzie sa apara binenteles tare departe de subiect.Pai daca filmul acesta face propaganda propiraterie eu sunt de acord sa ma mut pe Luna numa' in slip si slapi .
Mie mi se pare ca este clar o aluzie fina la modul in care se procura in ziua de azi muzica si filmele si chiar la sfarsit se face referire la legea care incrimineaza astfel de fapte.
Asa ca ma resemnez sa oftez dupa audienta numerica a lui Zoso "ca calitativa" .....

0 comentarii:

 

blogger templates | Make Money Online